Οι αισθητήρες στάθμευσης ενδέχεται προσωρινά να μην είναι διαθέσιμοι, αλλά δύναται να υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων.

Η JEEP® ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ E-HYBRID

Το νέο Jeep® Renegade με κινητήρα e-Hybrid εισέρχεται στο μέλλον της μετακίνησης. Η απόδοση του νέου βενζινοκινητήρα 1,5 turbo 130 HP και 240 Nm υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα P2, βελτιστοποιώντας τη συνολική απόδοση ενώ παρέχει ώθηση ισχύος έως και 15 kW (20 HP) και 55 Nm*, εξασφαλίζοντας έτσι σημαντική βελτίωση στην απόδοση και την οδηγική άνεση.

* Η ικανότητα λειτουργίας εξαρτάται από την κατάσταση φόρτισης τηςμπαταρίας και τις συνθήκες οδήγησης.

Νέος 1,5 Turbo e-Hybrid DCT7

Με κατανάλωση 6,1 – 5,7 l/100 και 139 - 130 g/km εκπομπές CO2, το e-Hybrid έχει έως και 13% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα turbo βενζίνης 1,3 150 hp (συνδυασμένος κύκλος WLTP), ενώ διατηρεί το ίδιο επίπεδο απόδοσης.

130 HP
Μέγιστη ιπποδύναμη
240 Nm
Μέγιστη ροπή
0-100 km/h: 9.7 s
Επιτάχυνση
191 km/h
Μέγιστη ταχύτητα

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης e-Hybrid της Jeep® προσφέρει το επόμενο βήμα στην υβριδική κινητικότητα. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα Mild Hybrid, το σύστημα e-Hybrid της Jeep® εγγυάται μια πλήρως υβριδική οδηγική εμπειρία χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα* που επεμβαίνει κατά τη διάρκεια των ελιγμών στάθμευσης, των εκκινήσεων και των διαδρομών χαμηλής ταχύτητας, εξασφαλίζοντας πλήρη αυτονομία μερικών χιλιομέτρων αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και με τον βενζινοκινητήρα εντελώς κλειστό.

* Η ικανότητα λειτουργίας εξαρτάται από την κατάσταση φόρτισης τηςμπαταρίας και τις συνθήκες οδήγησης.

ΝΕΟ ΚΙΒΩΤΙΟ DCT-7

Ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων κάνει το ντεμπούτο του στο νέο Jeep® Renegade e-Hybrid. Με μικρότερες σχέσεις μετάδοσης σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις, ενώ η έβδομη ταχύτητα είναι ειδικά σχεδιασμένη για να περιορίζει περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων και τα επίπεδα κατανάλωσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο, με τον θερμικό κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές.